hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| فوت چهارمین جانباز قمی پس از خودسوزی

قم| فوت چهارمین جانباز قمی پس از خودسوزی

خودسوزی جانبازان قمی ادامه دارد و چهارمین جانباز پس از خودسوزی، فوت کرده است. نخستین خودسوزی دوم شهریورماه در مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اتفاق افتاد و پس از آن خودسوزی دوم در تهران و سومین خودسوزی در قم صورت گرفت.
به گزارش رویداد ایران، چهارمین جانباز در کمتر از سه ماه در قم خودسوزی کرد و به دلیل بالا بودن سطح سوختگی جان باخت. این جانباز اعصاب و روان که درصد جانبازی وی ۴۵ درصد بوده است، اواسط هفته گذشت در منزل خود در قم دست به خودسوزی زد و برای درمان به بیمارستان سوختگی اصفهان اعزام شد.
براساس پیگیری خبرنگاران مشخص شد که علی رغم تلاش کادر درمانی بیمارستان، این جانباز فوت کرده است.
لازم به ذکر است که این چهارمین مورد خودسوزی جانبازان در قم، در کمتر از ۳ ماه اخیر است.
نخستین خودسوزی دوم شهریورماه در مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اتفاق افتاد و پس از آن خودسوزی دوم در تهران و سومین خودسوزی در قم صورت گرفت.
ده روز قبل دو نامه سرگشاده درباره وضعیت اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران قم که در آن شرایط مدیریت در بنیاد شهید قم تشریح شده بود، به رسانه‌های قم و مسئولان کشوری و لشگری قم ارسال شد. در آن نامه به مسئولین هشدار داده شده بود در صورت تداوم وضعیت فعلی در بنیاد شهید قم هر لحظه احتمال وقوع حوادث تلخی از این دست وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد